WEB BLOG
this site the web

Pilihanraya PMRAM

Sejak 18tahun yang lalu, Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir (PMRAM) sudah tidak melalui proses pilihanraya. Alhamdulillah, perkara ini telah berlaku pada tahun ini. Ini menunjukkan sikap mahasiswa semakin matang dan optimis.

Pada tahun ini Muktamar Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir (PMRAM) akan berlangsung selama 3 hari bermula pada 10 April 2010 sehingga 12 April 2010. Agenda muktamar kali ini akan bermula dengan hari pembuangan undi (Pilihanraya) pada 10 April 2010, Muktamar Hewi pada 11 April 2010 dan berakhir dengan Muktamar Sanawi PMRAM pada 12 April 2010.

Pilihlah calon-calon anda, bukan sekadar mengikut populariti masing-masing. Akan tetapi, undilah mereka yang boleh membawa survival PMRAM dan mereka boleh meneruskan agenda kebajikan, pendidikan dan sebagainya untuk seluruh ahli PMRAM. Paling penting sekali adalah mereka yang akan terus menjulang apa yang telah menjadi dasar kepada PMRAM iaitu Al-Quran dan As-Sunnah S.A.W.

Semoga Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir (PMRAM) terus bertapak di bumi Mesir sebagai Persatuan Induk @ NGO yang sentiasa menjaga kebajikan seluruh masyarakat Melayu di Perlembahan Nil ini. Juga, sama-sama kita berdoa agar Allah S.W.T akan sentiasa menjaga kesatuan yang telah lama terbina ini. Insya Allah.

Satu Fikrah, Satu Amal
Kita PMRAM.




0 comments:

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies