WEB BLOG
this site the web

Sayang Kamu

Hening malam
Menghanyutkan aku dalam tangisan
Entah kenapa...

Tetiba teringatkan seseorang
Wajahnya terbayang-bayang
Bicaranya membisik sepi
Mendidik membelai
Mengajar aku melukis
Mengajar aku mewarna
Mengajar aku sopan
Tata tertib seorang manusia
Mudahan jadi orang berguna
Insan berbakti...

Satu tika, pernah
Rotannya membidas
Tangannya menampar
Kakinya menghayung
Namun...
Tidak pernah membenci
Qudus kasihnya...

Abah,
Aku amat menyayangimu
Aku merindui dakapanmu
Aku sayang kamu
Doaku...
Moga kau dicucuri rahmatNya
Bahagia disana
Negeri yang kekal abadi...

Sayang kamu...

Nik Rosdi Bin Nik Jusoh
Seberbay, Tanta
1.04am

0 comments:

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies